Xəbər lenti
Axtar
Ən çox oxunan
  • Xaçmaz Rayon Mərkəzi kitabxanasının qarşısında “26 İyun silahlı qüvvələr günü” ilə əlaqədar “Hünər ölmür, mərdlik ölmür, əsgər ölmür” mövzusunda informasiya günü keçirildi.
  • İnsanların 74 faizi... - Öldürücü istilər GƏLİR
  • Putin leysana baxmayaraq naməlum əsgərin məzarına çiçək qoydu – FOTO
  • Son dəqiqə! Prezident təsdiq etdi: Bundan sonra sim kartlar..
  • Elə şeydən elektrik enerjisi hazırladılar ki...
  • Gürcüstanda benzin və dizel yanacağı daha da ucuzlaşacaq.
  • Azərbaycanda yeni dövlət qurumu yaradıldı – RƏHBƏRİ KİMDİR, HANSI İŞLƏRƏ BAXACAQ?
  • “Türkiyədə evlənmə verilişinə qatılan azərbaycanlılar heç demə….
  • Qarabağa Könüllü yığılır
  • Almaniya qərarını verdi: Ordu Türkiyədən geri çəkilir
  • NASA yaşayış ehtimalı olan 10 planet tapdı
  • "...bütün əraziləri qısa müddət ərzində bərpa edəcəyik" - PREZİDENT
  • Müdafiə Nazirliyindən xəbərdarlıq — Telefonla danışarkən... Müdafiə nazirliyi vətəndaşlarla xəbərdarlıq edib.
  • Müsəlman sərxoş olmadıqca içki içə bilər — FƏTVA
  • Alimlərdən xəbərdarlıq: Planeti ölümcül istilər gözləyir
  • Həmsədrlər Qarabağda savaş ehtimalını artırdı
  • Suşi haqda bilmədiyimiz DƏHŞƏTLİ FAKT
  • İki günə 6 erməni əsgəri məhv edilib - Ölənlərin adları
  • “WhatsApp” internetsiz də işləyir — Telefonunuzda bunu edin
  • Rusiyadan açıqlama: Suriyanın taleyi bu tarixdə həll edilir
  • Rusiya Qərbi silkələdi: ABŞ-dan qisas alınacaq
  • Son dəqiqə! İlham Əliyev FƏRMAN imzaladı
  • “Bu içkiləri içən heyvanlaşır” - Şok iddia
  • DƏHŞƏT: eyni otaqda 42 nəfərin cəsədi bir-birinə sarılmış halda tapıldı
  • III Dünya müharibəsi müzakirə edilir - Türkiyəli ekspert
  • Ölümü tezləşdirən 6 vərdiş

    23 May 2016, 03:21   
        160
    Ölümü tezləşdirən 6 vərdiş

    ixlas.az bildirir ki, ancaq bəzən elə pis adətlərimiz vardır ki, bizi ölümə tərəf sürükləyir. Bu adətlərdən 6-nı tanıyaq:

    1. 7 saatdan çox əyləşmək. Mütəxəssislər yaşı 45-dən çox olan 230 nəfərin üzərində apardıqları tədqiqatdan belə nəticəyə gəliblər ki, o insanlar ki, gün ərzində 7 saatdan çox əyləşirlər, az fəaliyyət göstərirlər - daha çox ölüm riskində qərar tuturlar. Ən az 6 il ömürlərini azaldırlar.

    2. 8 saatdan çox yatmaq. Yuxu bədənin fəaliyyətini yaxşılaşdırmaq və əldən verdiyi enerjini bərpa etmək üçün faydalı olduğu kimi, çox yatmaq sağlamlığı təhlükəyə salar. Mütəxəssislər bir neçə il ərzində keçirtdikləri tədqiqatdan bu qənaətə gəlib çatıblar ki, o insanlar ki, gecəni 8 saatdan çox yatırlar, beyin insultu riskinə daha çox məruz qalırlar. Bu təhlükə qadınlar üçün daha çoxdur.

    3. Hərəkətsiz olmaq. Tədqiqatçılar bu nəticəyə gəlib çatıblar ki, saatlarla televizor qarşısında əyləşmək, gün ərzində yatmaq, kalorini yandırmamaq və hərəkətsiz olmaq ölüm riskini artırar. Bu cür insanlarda xərçəng, parkinsun, qaraciyər xəstəlikləri riski daha çoxdur.

    4. Alkohol içmək. Bu 6 adət içərisində alkohol içmək ölüm riski üçün birinci sırada durur. Alkohol içmək bir çox xərçəng xəstəliklərinə yol açar.

    5. Siqaret çəkmək. Mütəxəssislər 96 kişi üzərində tədqiqat aparıb bu nəticəyə gəliblər ki, siqaret çəkmək ölüm riskinin mühüm amilidir. Tütün bir çox xərçəng xəsətliklərinin yaranmasına şərait yaradar. O cümlədən: ağciyər, öd yolu xərçəngi kimi.

    6. Yağlı və şirin yeməklər. Çəkinin artıq olması, həddən artıq köklük tez ölümə səbəb olar. Ona görə də yağlı və şirin qidaların miqdarını tənzimləmək lazımdır ki, həddi aşmasın. Əgər qidanız yüngül olarsa, daha sağlam həyat tərzi sürə bilərsiniz.