Xəbər lenti
Axtar
Ən çox oxunan
  • Şuşa postuna qumbara atana 1000 dollar “mükafat” verilir
  • Qubadlı fatehi olan polkovnik-leytenant Vidadi Xəlilovun ildönümü ilə əlaqədar şəhərin Şəhidlər xiyabanında, məzarı önündə anım mərasimi təşkil olunub
  • Qarabağ Qazisi ÇARƏSİZ DURUMDA...
  • Sabah intensiv yağış yağacaq
  • Ermənistanda Azərbaycan və Türkiyə radiosu yayımlanır
  • Bir dövlət müəssisəsində 9 şübhəli tender müqaviləsi - FOTO
  • Qarabag əlillərinə qarşı böyük haqsızlıq.
  • Nəşi tapılan hərbçimizin şəxsiyyəti bəlli oldu - Foto
  • SON DƏQİQƏ: Operativ Qərargah məlumat yaydı - YÜZLƏRLƏ YOLUXMA, 14 ÖLÜ VAR
  • İcra Hakimiyyətlərində baş verən tender "maxenasiya"ları
  • ŞOK! Ailəsi ilə təhdid olunan şəxs sifarişin kim tərəfindən olduğunu bəyan etdi - VİDEO
  • Göyçayda 27 sentyabr – Anım Günü ilə bağlı ümumrayon tədbiri keçirildi
  • Öz nəfsimizin şərindən amanda olmadığımızı unutmayaq
  • Şəhid adına verilən küçə bərbad haldadır
  • Mobil operatorlarla bağlı yenilik
  • Büdcədə kəskin artım: Hökumət iki milyardı hardan yığacaq?
  • Koronavirusu yarım saatdan az müddətdə təyin etmək mümkün olacaq
  • Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi açıqlaması: Hazırıq!
  • Bu şəxslərə soğan yemək olmaz
  • İstəyənin əlini qaytarmayın
  • Ölümdən qaçmaq olsaydı…
  • Yoxsulları öz qonaqlığına buraxmayan varlının aqibəti
  • Ustad jurnalist - Nəriman Bəxtiyarovun əziz xatirəsinə
  • Hərbçilər, qazilər, şəhid ailələri daim dövlətin diqqət və qayğısı ilə əhatə olunurlar.
  • Dünyanın yeni düzəni: pisdir, ancaq çarə yoxdur
  • 17 May 2020, 07:44
        280

BAKI-XEBERTV.AZ
    [media=https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https%3A%2F%2Fwww.space.com%2Fdoes-planet-nine-exist.html%3Fjwsource%3Dfb]
    Pol M. Sutter SUNY Stony Brook və Flatiron İnstitutunun astrofizikidir, Ask Spaceman və Space Radio-un aparıcısıvə " Kainatdakı yeriniz " müəllifidir . Sutter bu yazını Space.com-un Ekspert Səslərinə əlavə etdi: Op-Ed & Anlayışlar .

Son bir neçə il ərzində günəş sisteminin ən ucqar bölgələrində yeni bir (və böyük!) Bir planetin olma ehtimalı elm adamlarını və ictimaiyyəti heyran etdi. Lakin illərlə axtarışdan sonra astronomlar bu aləmdə sıfır yeni planetlər tapdılar.

" Planet Nine " həqiqətən var, ya yox?

Əlaqədar: Günəş sistemimizdəki 'Planet Nine' üçün dəlil (qalereya)

Dərin qaranlıq
    Rəssamın Planet Dine, uzaq xarici günəş sistemində kəşf edilməyən Yerdən təxminən 10 qat daha böyük bir dünya təsviri.Rəssamın Planet Dine, uzaq xarici günəş sistemində kəşf edilməyən Yerdən təxminən 10 qat daha böyük bir dünya təsviri. (Şəkil krediti: Caltech / R. Hurt (IPAC))
    Artıq bir neçə onilliklər ərzində Neptun orbitindən keçmiş günəş sisteminin bölgəsini öyrənmişik və bir anlıq introspeksiyadan sonra bunun səbəbini görmək asandır: buradakı astronomiya bir növ çətindir, çünki çalışdığımız obyektlər ovlamaq a) çox, çox kiçik və b) çox, çox uzaq. Bu onları ləkələməyi çətinləşdirir.

1930-cu ildə əsasən kor şanslar tərəfindən aşkar edilmiş Plutondan başqa , xarici günəş sistemi haqqında anlayışımız 1992-ci ilə qədər tamamilə yox idi. Bu zaman astronomlar günəş sisteminin yaranmasından dondurulmuş kiçik bir qalıq olan Günəş sisteminin yaranmasından dondurulmuş kiçik bir qalığı tapdıqda 1992-ci ilə qədər tamamilə yox idi. Neptundan kənarda qüsursuz bir qaranlıq yaxınlığında.

O vaxtdan bəri biz minlərlə belə obyekt tapdıq, getdiyimiz zaman onları təsnifləşdirib alt kateqoriyalara aldılar (astronomlar belə edə bilməzlər). Hekayəmizin qalan hissəsi üçün həddindən artıq trans-neptuniya obyektləri və ya eTNO kimi tanınan simvolların bir sinfinə diqqət yetirəcəyik. Əvvəllər bu yargon termini eşitməmisinizsə, qorxmayın: bu, həqiqətən, Neptun orbitindən çox keçmiş üçün astronomdur.

2003-cü ildə astronomları bəlkə strangest Etno hələ aşkar Sedna . Sedna böyükdür, Plutonun təxminən yarısıdır, lakin həqiqətən gülünc bir orbitdə oturur. 11,000 il ərzində (bütün qeyd olunan bəşər tarixindən iki dəfə) Sedna 76 astronomik vahiddən (AU; bir AU günəşlə yer arasındakı məsafədir) 900 AU-dan yuxarı dönərək yenidən geri qayıtdı.

space.com