Xəbər lenti
Axtar
Ən çox oxunan
  • Görür: Bu şəhərlərdə güclü zəlzələlər olacaq
  • İyulun 20-dək yalnız bu sahələrin fəaliyyətinə icazə verilir - SİYAHI
  • Yeni seçilən deputatların mobil nömrələri - TAM SİYAHI
  • “Günəşsiz, dənizsiz, meyvəsiz qalan insanlar payızda “çökəcək”” – Həkim xəbərdarlıq edir
  • İlham Əliyev Trampa məktub göndərdi
  • Koronavirusun yayılmasına təsir edən amillər açıqlandı
  • Koronavirusa yoluxanlar bu halda həbs ediləcək - TƏBİB-dən XƏBƏRDARLIQ
  • Rayonlara gediş-gəlişə nə zaman icazə veriləcək? - Prezidentin köməkçisi açıqlayır
  • Bu şəxslərin icazəsi LƏĞV EDİLƏCƏK - RƏSMİ
  • Payızda İKİNCİ DALĞA GƏLİR? - TƏBİB-dən əhaliyə ÇAĞIRIŞ
  • Operativ Qərargahın brifinqi - Canlı
  • Xaçmaz Mərkəzi rayon kitabxanasında Gigiyena və Epidemiologiya Mərkəzinin əməkdaşları dezinfeksiya tədbirləri gördülər.
  • Litva və Almaniya hərbi kontingentlərinin qarşılıqlı olaraq öz ərazilərində yerləşdirilməsinə dair saziş imzalayıblar
  • Şok: Hər ay poçtla 9 min paket narkotik göndərilir
  • DİN: 8103 nömrəsinə əsassız müraciət edən 88 nəfərin kimliyi müəyyənləşdirilib
  • Ölkəmizdə 18 jurnalist koronaya yoluxdu, 1-i öldü - Video
  • Poliklinikaların koronavirusla mübarizədə görəcəyi işlər..
  • Kimlər koronavirusu ağır keçirir? - PROFESSORDAN AÇIQLAMA
  • Arizona ştatı COVID-19 səbəbi ilə yenidən karantinə qayıtdı
  • Türkiyədə koronavirusla bağlı son statistika açıqlandı
  • ABŞ koronavirusu müalicə edən dərmanı bu qiymətə satacaq - Dodaquçuqladan rəqəm
  • Cərimələr bu şəxslərə görə artırıldı – DYP
  • Türkiyəyə gedib-gələnlərə ŞAD XƏBƏR: 1 iyuldan başlayaraq...
  • ABŞ pandemiyaya məhəl qoymayaraq, iqtisadi sahələri açır
  • Azərbaycan 30-dan artıq dövlətə humanitar yardım edib
  • 12 Nis 2020, 22:26   
        39



    Bu qidalar yuxu problemini aradan qaldırır

    Yuxu insan sağlamlığı üçün ən vacib şərtdir.
    XEBERTV.AZ xəbər verir ki, keyfiyyətli yuxu gün ərzində gümrah və enerjili olmağımıza, streslərə tab gətirməyimizə kömək edir. Yaxşı yuxu isə həm də gün ərzində yediklərimizdən asılıdır.

    Bəzi qidalar tərkibindəki maddələr sayəsində beynimizi dincəldir, bədənimizi yuxuya hazırlaşdırır. İstiPress yuxusuzluqdan əziyyət çəkənlərə faydalı olacaq bəzi məshulları təqdim edir:

    1. Glisemik indeksi yüksək olan qidalar qan şəkəri və insulini tənzimləyir. Yuxuya getmə müddətini qısaldır. Əslində insulinin yüksəlməsi yaxşı deyil. Amma yuxusuzluqdan əziyyət çəkdiyiniz hallarda triptofan hormonunun beynə getməsinə kömək edə bilər.

    2. Süd məhsullarındakı kalsium triptofanı fəallaşdırır. Yəni bir dilim pendir yatmamışdan öncə sizə faydalı ola bilər.

    3. Badam maqneziumla zəngin çərəzdir. Bu həm yuxunun keyfiyyətini artırır, həm də sümükləri gücləndirir. Bədəndə maqneziumun azalmasının yuxusuzluğa səbəb olduğu elmi araşdırmalarla təsdiqlənib.

    4. Düyü də yuxuya getmə müddətini azaldır. Buna səbəb tərkibindəki qlisemik indeksidir.

    5. Bir stəkan albalı suyu daha rahat yatmağa kömək edə bilər. Çünki albalı melatonin ifrazını artırır.

    6. Kahının suyundakı laktukar adlı maddə sakitləşmə effekti verir. Bu məhsulu həm salat kimi yeyeə bilər, həm də 15 dəqiqə isti suda saxlayaraq şirə kimi içə bilərsiz.

    7. Balıqların tərkibi onlarla vitamin, mineralla boldur. Həm də onlarda ən azı sarımsaq və fıstıq qədər B6 var.

    8.Balın tərkibindəki təbii şəkər insulini az artırır, triptofanın beynə girişini asanlaşdırır. Yatmazdan öncə bir qaşıq bal daha rahat yuxuya getməyə kömək edəcək.

    9. Noxut da yaxşı triptofan qaynağıdır.

    10. Çobanyastığı çayı əsəbləri sakitləşdirir, əzələləri genişləndirir. Yəni ən təbii sakitləşdiricidir.


    Publika.az
    loading...