Xəbər lenti
Axtar
Ən çox oxunan
  • “Uşağıma yemək ala bilmirəm” – Azərbaycanda ana aclıqla üz-üzə qaldıqlarını deyir
  • Nazir: "Ermənistan Dilqəm Əsgərov və Şahbaz Quliyevi azad etməkdən inadla imtina edir"
  • Alimlər göz üçün elə bir linza yaratdı ki...
  • İran çökür, milyardlarla dollar büdcə kəsiri var – Ekspert ŞOK FAKTLARI açıqladı
  • Çin’de gördüğü işkenceleri anlatan Mihrigül Tursun: Beni öldürmeleri için yalvardım!
  • Ermənilər Kəlbəcər meşələrində diversiya qrupları yaradır – VİDEO
  • “Bütün sevgiləri xatırladan” qosqoca payızsan!
  • İrəvan təşvişdə: Türkiyənin bu planından narahatıq
  • “Azərişıq” hava şəraiti ilə əlaqədar gücləndirilmiş iş rejiminə keçib
  • Daha bir ölkə nüvə silahı əldə edəcək - QORXUNC İDDİA
  • Prezident həmkarlarına məktub göndərdi
  • Azərbaycan Albaniyaya humanitar yardım göstərib
  • AVTOMOBİL BAZARINI YENİ "QIZDIRMA" GÖZLƏYİR - "7 il təklifi" nə vəd edir?
  • Prezidentin yeni köməkçisi təyin edilən gənc kimdir? - DOSYE
  • Yanvarın 1-dən dövlət tərəfindən hər kəs üçün 90 manat ayrılacaq
  • Günün ulduz falı: 27 noyabr, 2019
  • Yadplanetlilərlə bağlı SENSASİON FAKT: nüvə silahlarını...
  • "Gömrüyün Gürcüstandan gətirilən maşınları buraxmamaq səlahiyyəti yoxdur" - Ekspert "dəhşətli rüsumlar"dan danışdı
  • Sərhəddə atışma: ölən var - Rəsmi-YENİLƏNİB
  • Rusiya iki qitəyə kabus yaşadacaq? - Ekspert
  • Azərbaycana və Ermənistana səfər edən jurnalistlərin adları açıqlandı
  • Bakı-Sumqayıt yolunda "Ekologiya postu" sökülür
  • İranla əlaqə kəsildi: Ölkədə son durum... - Video
  • Dövlət Komitəsi evdar qadınlara pul verilməsi məsələsini qaldırıb
  • Almaniyanın Köln şəhərində HƏYƏCAN - Minlərlə insan köçürülür
  • 28 Kas 2019, 07:48   
        75



    İflic və insult riskini azaldan meyvə

    Banan xüsusilə uşaqların ən çox sevdiyi meyvədir.
    XEBERTV.AZ xəbər verir ki, bananın faydalarından xəbərdar olduqdan sonra siz də bu meyvəni mətbəxinizdən əskik etməyəcəksiniz.

    Arıqladır

    Orta uzunluqda bir banan təxminən 110 kaloridir. 30 qram karbohidrat və 3 qram lif ehtiva edir. Tərkibində 2­3 qram nişasta var. Tez həzm edilmədiyi üçün tox saxlayır. Qeyd edək ki, kal, yəni yaşıl rəngli bananda daha çox nişasta olur. Həmin xüsusiyyətlərinə görə, bananı idmandan sonra, həmçinin qəlyanaltı zamanı yemək məsləhət görülür. Ancaq gündə bir dənədən artıq yemək tövsiyə olunmur.

    Qoxusu iştahanı kəsir

    Araşdırmalar göstərib ki, acan adam bananı iylədikdə iştahası yanır.

    İdmançıların köməkçisi

    Atletlərin çoxu öz performanslarını artırmaq üçün banandan istifadə edirlər. Məsələn, Yohan Bleyk gündə 16 ədəd banan yeyir.

    Mütəxəssislər bildirirlər ki, 15 dəqiqədən bir yarım ədəd banan yemək karbohidratlı idman içkisi ilə eyni effekti verir.

    C vitamini anbarı

    Bir ədəd banan gündəlik C vitamini ehtiyacının 15 faizini ödəyir. Əzələlər, sümüklər və dəridəki kollagen üçün vacib bir antioksidant olan C vitamini damar sağlamlığı üçün də əhəmiyyətlidir.

    B6 vitamini

    Gündəlik B6 vitamini ehtiyacınızın 20 faizini bananla təmin edə bilərsiniz. Hüceyrələrin yenilənməsi üçün bu vitaminin rolu əvəzedilməzdir. B6 vitamini həm də orqanizmi infeksiyalardan qoruyur.

    Təzyiqi aşağı salır

    Yarım ədəd banan 422 mq kalium ehtiva edir. Bu isə o deməkdir ki, yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlər banandan faydalana bilərlər. Çünki kalium təzyiqin sabitləşməsinə kömək edir. Araşdırmalar göstərib ki, kaliumla zəngin qidalarla bəslənən insanlarda iflic və insult riski aşağı düşür.axar.az
    loading...