Xəbər lenti
Axtar
Ən çox oxunan
  • Körpə Niyə ” İNQƏ” Deyir? İNQƏ sözünün mənası bu imiş...İnanılmaz
  • ABŞ mediası Xocalıdan yazdı: “Boko Haram”ın vəhşilikləri...
  • "Erməni isə uşağın qışqıraraq ağlamasına məhəl qoymadan bıçaqla qulağını kəsib sırğanı götürdü" — Xocalı sakinləri danışır
  • “Bordo bereli”dən hücum: Hədəflər darmadağın edildi
  • Azərbaycanda prezidentliyə namizədlikləri təsdiq olunanların sayı 13-ə çatdı
  • Qadınları xoşbəxt etməyin YOLLARI
  • Afrində ən vacib döyüş: Ordu hazırdır...
  • Bəşəriyyətdən gizlədilən 5 gizli kəşf - Video
  • Qaradağ rayonuna ulu öndər Heydər Əliyevin adının verilməsi təklif edilir
  • Məktəbdə nələr baş verir: valideynlər danışdı - Video
  • Bayıldakı sürüşmə anının VİDEOSU
  • Şok tapıntı: Bu bakteriya qızıl istehsal edir
  • Xəzərdə qasırğa: NASA görüntüləri yaydı - Foto
  • Qarabağda azərbaycanlıların əsir düşərgələri - FOTO
  • Borçalını 2018-də nələr gəzləyir?
  • Türkiyə F-35 qırıcıları ilə Ermənistana zərbə endirəcək?
  • Alimlərdən bədbin proqnoz: 21-ci əsrin ortalarında...
  • Yeni müharibə başlayır? – Orduya əmr verildi
  • İsveçrə Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü dəstəkləyir
  • “Aprel seçkisindən sonra Əliyev Qarabağı azad edəcək” – Erməni ekspert
  • Qlobal faciə baş verə bilər
  • Növbədənkənar seçki qərarının - Əsas səbəbləri
  • Növbədənkənar seçki qərarının - Əsas səbəbləri
  • Azərbaycanlı polkovnik iranlı həmkarı ilə körpüdə - Foto
  • ABŞ-Rusiya savaşını yadplanetlilər dayandırıb - ŞOK
  • 03 Şub 2018, 19:45   
        64
    Qadınların DİQQƏTİNƏ: Gözəl və gənc qalmaq istəyirsinizsə..

    .

    Qadınların DİQQƏTİNƏ: Gözəl və gənc qalmaq istəyirsinizsə...
    Gözəl və sağlam görünmək üçün vitamin şərtdir. Çünki vitamin çatışmazlığı orqanizmin zəifləməsinə, xroniki xəstəliklərin yaranmasına, tez qocalmaya gətirib çıxarda bilər. Gözəl və gənc qalmaq orqanizmdən daha düzgün qayğı və qidalanma tələb edir.

    XEBERTV.AZ bu yazıda qadına istənilən yaşda lazım olan vitaminlərin siyahısını təqdim edir:

    A VİTAMİNİ

    Sümükləri, dişləri, toxumaları, dəri və sümük toxumasını gücləndirən A vitamini əsl antioksidant anbarıdır. Xroniki xəstəlik riskini azaldır, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırır, yaşlanma əlamətlərini ləngidir və immunitet sistemini gücləndirir.

    Yerkökü, balqabaq, ərik, pomidor, qarpız, gül kələmi, kahı, şaftalı, qırmızı bibər, ispanaq, yumurta, süd, qovun və ciyər A vitamini ehtiva edir.

    B2 VİTAMİNİ

    Bədənə enerji verir, immuniteti gücləndirir, stresi azaldır, maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır. Boğaz ağrılarını azaldır, ağız yaralarını sağaldır, saç quruluğunu aradan qaldırır.

    İçalat, süd məhsulları, tərəvəz, yumurta, soya lobyası, badam, fındıq, göbələk və taxıllar B2 vitamini ilə zəngindir.

    B6 VİTAMİNİ

    İmmunitet sistemi üçün çox əhəmiyyətlidir. Hormon istehsalına təsir edərək stress, depressiya, ürək xəstəlikləri ilə mübarizə aparır, yaddaş zəifliyini aradan qaldırır. Eyni zamanda qanda şəkərin səviyyəsini tarazlayır. Ürəkbulanmadan əziyyət çəkən hamilələrə də yaxşı təsir edir. Orqanizmdə sözügedən vitaminin çatışmazlığı qan azlığı ilə nəticələnir.

    Taxıllar, avokado, banan, ət, lobya, balıq, yulaf, fındıq, tum və quru meyvələrin tərkibində B6 vitamini var.



    B7 VİTAMİNİ

    Biotin kimi da tanınan B7 vitamini hüceyrə yenilənməsi və yağ turşusunun sintezi üçün lazımdır. Tər vəzilərinə, saçlara və dərinin vəziyyətinə nəzarət edir. Saç uzanmasına kömək edir, dırnaqları qidalandırır. Sümük inkişafı və sümük iliyi üçün əhəmiyyətlidir, xolesterin səviyyəsini tarazlaşdırır.

    B7 vitamini balıq, kartof, badam, yerkökü, banan, yemiş, sarı rəngli meyvələr, tərəvəzlər, mərci, bolqar bibəri, yumurta sarısı, soya lobyası, yulaf, süd məhsulları və fındıqda olur.

    B9 VİTAMİNİ

    Fol turşusu da deyilən B9 vitamini infarkt riskini azaldır. Yüksək təzyiq, depressiya, xərçəng və yaddaş zəifliyinə müsbət təsir edir. Bu vitamin zehni inkişaf, hamilələrdə dölün inkişafı üçün vacibdir. Tərəvəzlər, portağal suyu, qulançar, qarpız, qovun, çiyələk, paxla, lobya və yumurtanın tərkibində B9 vitamini var.

    B12 VİTAMİNİ

    Maddələr mübadiləsi və hüceyrə yenilənməsi prosesi üçün əhəmiyyətli olan B12 vitamini, ürək xəstəliklərinin, yaddaş zəifliyinin və qan azlığının qarşısını alır. Həmçinin depressiya əleyhinə, sinir sisteminin müalicəsində istifadə edilir. Süd məhsulları, yumurta, balıq, ət və taxıllar B12 ehtiva edən başlıca məhsullardır.

    C VİTAMİNİ

    Hüceyrələri yeniləyən, xərçəng və ürək xəstəlikləri riskini azaldan C vitamini, eyni zamanda qırmızı qan hüceyrələrinin yaranmasında mühüm rol oynayır.

    Brokkoli, qreypfrut, kivi, portağal, bibər, kartof, çiyələk, kələm və pomidor C vitamini ilə zəngindir.

    D VİTAMİNİ

    D vitamininin əsas funksiyası sümükləri gücləndirməkdir. Skleroz, oynaq ağrıları və bir çox xərçəng növünün yaranma riskini azaldır. Menstruasiya dövründə simptomları azaldır. Gün ərzində 30 dəqiqə günəş işığında qalmaq orqanizmi ehtiyacı olduğu D vitaminini ilə təmin edir. Açıq dərili insanlar üçün 10-15 dəqiqə də kifayətdir. Yağlı balıq, süd məhsulları, ciyər, yumurtada da D vitamini var.

    E VİTAMİNİ

    E vitamini, sadəcə güclü antioksidant deyil, eyni zamanda immunitet sistemini gücləndirən, saç və dəriyə qulluq üçün də ən effektli vasitədir. E vitamini, qırışlar və digər yaşlanma əlamətləri ilə mübarizə aparmaqda böyük rol oynayır. Dəyərli E vitamini yağı orqanizmdəki sərbəst radikalların təsirini azaldır. Qocalma prosesini ləngidən E vitamini dəri xərçəngindən də qoruyur. Ürək xəstəlikləri, katarakt, yaddaş zəifliyi və bəzi xərçəng növlərinin qarşısını alır. Buğda toxumu, fındıq, badam, ispanaq, marqarin, qarğıdalı, balıq yağı, fıstıq əzməsi E vitamini ehtiva edən qidalardandır.

    K VİTAMİNİ

    Sümükləri gücləndirir, qanın laxtalanmasına kömək edir və ürək xəstəlikləri riskini azaldır. Tam taxıllı yeməklər, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, soya lobyası yağı və balıq yağı K vitamini ehtiva edən başlıca qidalardır.



    Publika.az
    loading...